ח"כ ינון אזולאי: "השמאל מיצה את עצמו בבחירות האחרונות"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ינון אזולאי: "השמאל מיצה את עצמו בבחירות האחרונות"

ח"כ ינון אזולאי ב"מהדורת הבוקר": "הוכחנו שאנחנו מובילים את גוש הימין. אריה דרעי הוכיח נאמנות לציבור שומר המסורת. לאורך הדרך חטפנו אבל הצלחנו להוכיח את צדקת דרכנו. יש לנו סיכוי להכריע והחישוב פשוט – השמאל מיצה את עצמו בבחירות הקודמות, אנחנו לא"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ינון אזולאי, ש"ס לדוד חכם ובצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "הדברים שאמרתי להנדל היו מהלב, באו ללא הכנה. טיפלתי בעבר בנוער נושר, ראיתי את הדרך של ההיתדרדרות. צריך לפתור את בעיית הטלפונים, ולכן טוב שיועז הנדל ילך הביתה".

אזולאי הדגיש: "אנחנו הוכחנו שאנחנו מובילים את גוש הימין. אריה דרעי הוכיח נאמנות לציבור שומר המסורת, לאורך הדרך חטפנו אבל הצלחנו להוכיח את צדקת דרכנו. יש לנו סיכוי להכריע והחישוב פשוט – השמאל מיצה את עצמו בבחירות הקודמות, אנחנו לא".

"מי שעושה עכשיו חשבון שהלך 4 שכות ברגל בפורים ייקח אותנו ל-4 שנים ברגל. צריך לזכור את השנה הזאת. הסיכום של גפני ומאיר כהן על הפנימיות הייתי שותף לו וזה חשוב. לא נכנס לדרך של הרב גפני, כל אחד יודע את המפלגה שלו ואת הדרך שלו, אבל בשנה האחרונה לא היו לנו הישגים רק מיזערנו נזקים".

"אנחנו לא נמצאים לפי כותרות בשטח, אנחנו שם כל השנה. אנחנו אלו שהפלנו את הממשלה, אנחנו אלו שעוזרים כל השנה בשטח ובכנסת. אלו עובדות שניתן להוכיח אותם בקלות, כך הציבור יבחר או להצביע לש"ס או להצביע לש"ס"



0 תגובות